توزیع جعبه‌ های ایمن برای جمع‌آوری پسماندهای خطرناک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به زودی پسماندهای خطرناک شهروندان از طریق غرفه های بازیافت در سطح شهر تهران در قالب طرح جعبه های ایمن دریافت می شود. عزیزی گفت: شهروندان پس از دریافت جعبه‌های ایمن از عوامل خدمات شهری می‌توانند پسماند‌هایی از قبیل تیغ، سر سرنگ، لانست قند خون و … را […]

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به زودی پسماندهای خطرناک شهروندان از طریق غرفه های بازیافت در سطح شهر تهران در قالب طرح جعبه های ایمن دریافت می شود.

عزیزی گفت: شهروندان پس از دریافت جعبه‌های ایمن از عوامل خدمات شهری می‌توانند پسماند‌هایی از قبیل تیغ، سر سرنگ، لانست قند خون و … را به ۴۵۵ غرفه بازیافت در سطح شهر تحویل دهند تا ضمن جلوگیری از پراکندگی آلودگی، از به خطر افتادن سلامت پاکبانان و کارگران خط‌های تفکیک در آرادکوه جلوگیری کنند.
عزیزی به اقدامات این سازمان در ارتقاء تفکیک پسماند در مبدا اشاره کرد و گفت راه اندازی نهضت جمع آوری پسماند‌های خشک از طریق سامانه مردمی ۱۳۷ و اختصاص کد ۷ برای جمع آوری این پسماند‌ها از در منازل و آموزش و تبدیل پسماند‌های‌تر (پسماند میوه جات، صیفی جات و سبزیجات) به خشکاله و دریافت آن در غرفه بازیافت از جمله ان اقدامات است.