توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز صورت گرفت: تخریب دال‌های بتنی فرسوده مسیر جاده سلامت

در عملیات ترمیم و بهسازی کانال “ایلی‌سو” در مسیر جاده سلامت از میدان حکیم نظامی تا میدان ابوریحان در خیابان آزادی تبریز، ۱۷۰ متر از دال‌های بتنی فرسوده این مسیر ۱۵۰ متری تخریب شد. معاونت فنی و عمرانی منطقه ۳ عملیات ترمیم و بهسازی مسیر ۱۵۰ متری کانال “ایلی‌سو” در مسیر جاده سلامت از میدان […]

در عملیات ترمیم و بهسازی کانال “ایلی‌سو” در مسیر جاده سلامت از میدان حکیم نظامی تا میدان ابوریحان در خیابان آزادی تبریز، ۱۷۰ متر از دال‌های بتنی فرسوده این مسیر ۱۵۰ متری تخریب شد.

معاونت فنی و عمرانی منطقه ۳ عملیات ترمیم و بهسازی مسیر ۱۵۰ متری کانال “ایلی‌سو” در مسیر جاده سلامت از میدان حکیم نظامی تا میدان ابوریحان را آغاز کرده و در حال حاضر با دستگاه پیکور تخریب دال‌های بتنی فرسوده بر اثر گازهای حاصل از فاضلاب را اجرا و نخاله‌های حاصل را از کانال جمع‌آوری می‌کند.
بر اساس این گزارش، همزمان با تخریب دال‌های بتنی سقف کانال، پاک‌سازی روی دیواره‌های دو طرف کانال نیز برای آماده‌سازی جهت عملیات ترمیم در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه ۳ قرار گرفته است.
مسیر جاده سلامت، مسیر ورزشی و پیاده‌روی شهروندان است که برای جلوگیری از وقوع خطرات و نشست‌های احتمالی، کانال در این مسیر مرمت و بهسازی می‌شود.
کانال “ایلی‌سو” در این محدوده از خیابان آزادی، به طول ۱۵۰ و در عرض ۷ متر ترمیم و نوسازی خواهد شد تا شهروندان با آرامش و امنیت و با اطمینان خاطر، ورزش و پیاده‌روی کنند.

منبع خبر