توسعه «بایدو» تا پایان تابستان

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد و به نقل از روزنامه شهرآرا محمدمهدی اسدی درباره تعداد دوچرخه های موجود در سامانه «بایدو» اظهار کرد: تا امروز ۲۰۰ دوچرخه در ناوگان «بایدو» حضور دارند اما به دلیل اینکه نتوانستیم تعداد دوچرخه ها را افزایش دهیم، ایستگاه های دوچرخه هم به همان نسبت افزایش پیدا نکرده و تا […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد و به نقل از روزنامه شهرآرا محمدمهدی اسدی درباره تعداد دوچرخه های موجود در سامانه «بایدو» اظهار کرد: تا امروز ۲۰۰ دوچرخه در ناوگان «بایدو» حضور دارند اما به دلیل اینکه نتوانستیم تعداد دوچرخه ها را افزایش دهیم، ایستگاه های دوچرخه هم به همان نسبت افزایش پیدا نکرده و تا امروز ۴۵ ایستگاه اشتراک دوچرخه در شهر فعال شده اند.

وی افزود: البته در حال افزایش تعداد دوچرخه ها هستیم و تا ۱۳ خرداد، روز جهانی دوچرخه سواری، ۱۲۰ دوچرخه جدید به این مجموعه اضافه می‌شوند. در کنار آن، برنامه داریم که تا اوایل تیرماه، ۳۰۰ دوچرخه دیگر نیز به این تعداد اضافه شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد بیان کرد: از تعداد ایستگاه های موجود هم ۲۶ عدد به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات می دهند و بقیه ایستگاه ها از ساعت ۶ تا ۲۰ باز هستند. در مجموع، مشکلاتی که تولیدکننده ها با آن روبه رو هستند باعث شده است نتوانیم با سرعتی که می خواهیم سامانه را توسعه دهیم. با وجود این، امیدواریم بتوانیم دوچرخه ها را ماهانه افزایش دهیم و تا انتهای تابستان تعداد آن ها را به هزار برسانیم.