توسعه  فروش مجازی و آنلاین کالا ، ایجاد شعبه های محلی و راه اندازی فروشگاه شهروند در کلانشهرها از جمله برنامه های توسعه محور مجموعه فروشگاههای زنجیره ای  شهروند است

مجموعه خدمات محور فروشگاه های زنجیره ای شهروند با بکارگیری فناوری های نوین در صنعت خرده فروشی و تامین و عرضه کالاهای خرد و اساسی برای شهروندان پیشتاز است. مجید احدی مدیر روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای  شرکت شهروند در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: یکی از […]

مجموعه خدمات محور فروشگاه های زنجیره ای شهروند با بکارگیری فناوری های نوین در صنعت خرده فروشی و تامین و عرضه کالاهای خرد و اساسی برای شهروندان پیشتاز است.

مجید احدی مدیر روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای  شرکت شهروند در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: یکی از این خدمات نوین که در نمایشگاه عرضه شده است استفاده از صندوق سلف چک اوت ( خود پرداخت) است که از طریق آن مشتریان بدون نیاز به صندوقدار هزینه کالاهای خریداری شده را محاسبه و پرداخت میکنند.

وی گفت : توسعه  فروش مجازی و آنلاین کالا نیز از مهمترین برنامه های در حال اقدام شهروند است وشهروندان میتوانند از طریق برنامه گوشی همراه خود و ارائه سفارش از طریق مانیتورهایی که در مترو و یا ایستگاه های اتوبوس نصب میشود کالاهای مورد نظر خود را به صورت مجازی و غیرحضوری خریداری و تا زمان رسیدن به منزل آن را دریافت کنند.

احدی در باره برنامه های توسعه محور مجموعه شهروند گفت: شهروند در نظر دارد فعالیت خود را در چند تیب توسعه دهد که یکی از این برنامه ها ایجاد فروشگاه شهروند در فضاهایی با مساحت حدود ۲۰۰ متر در محلات مختلف به عنوان یک اقدام محله محور برای دسترسی آسان سریعتر شهروندان به خدمات و انواع محصولات عرضه شده در شعبه های کوچک محلی شهروند  است.

وی افزود: اقدام بعدی ایجاد فروشگاه شهروند در کلانشهرها در متراژ وسیعتر و به شکل هایپر است.

مدیر روابط عمومی فروشگاههای زنجیره ای شهروند هدف از شرکت در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران را معرفی فعالیتها و برنامه های مجموعه شهروند عنوان و اظهار امیدواری کرد:

فروشگاه های شهروند بتواند به عنوان بازویی کارآمد برای افزایش درآمد شهرداریها ، اشتغالزایی در کلانشهرها و امکان بهره مندی بیشتر شهروندان از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب شهروند عمل کند.

منبع خبر