توسعه و تکمیل پایانه شهدای تاکسیرانی در منطقه ۱۶ تهران

شهردار منطقه ۱۶ تهران، از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی توسعه و تکمیل پایانه شهدای تاکسیرانی در منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی گفت: طرح پایانه شهدای تاکسیرانی با توسعه حمل و نقل عمومی با انتقال ۴ خط تاکسیرانی به شهرک های اقماری شهر تهران با ظرفیت ۱۲۰ تاکسی […]

شهردار منطقه ۱۶ تهران، از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی توسعه و تکمیل پایانه شهدای تاکسیرانی در منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی گفت: طرح پایانه شهدای تاکسیرانی با توسعه حمل و نقل عمومی با انتقال ۴ خط تاکسیرانی به شهرک های اقماری شهر تهران با ظرفیت ۱۲۰ تاکسی همراه است و مقاصد شهریار، کرج، آدران و مارلیک را شامل می شود و مجاورت پایانه با کمربند بزرگراهی جنوب تهران و معابر شریانی اهمیت این مکان را مشخص می کند.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: با اجرای پوشش سقف پایانه به مساحت حدود ۵۰۰ متر مربع و احداث نمازخانه، اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی و … امکان استفاده استاندارد از پایانه برای شهروندان مهیا می گردد.

علی محمد کریمپور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز با اشاره به بالارفتن سطح کیفیت سفرهای شهروندان به شهرک های اقماری اظهار داشت: توسعه حمل و نقل عمومی و کیفیت سفرهای بین شهری یکی از دغرغه های اصلی مدیریت شهری است و به همین منظور ایجاد سایبان، نیمکت انتظار و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در اولویت کار قرار دارد و ۴ خط تاکسیرانی که وظیفه جابجایی مسافران به شهرک های اقماری اطراف اعم از کرج، شهریار، مارلیک و آدران را برعهده دارد با ظرفیت ۱۲۰ تاکسی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

شایان ذکر است پروژه توسعه و تکمیل پایانه شهدای تاکسیرانی از پروژه های اولویت دار منطقه بوده و از تاریخ اوایل آبان ماه سال جاری با اعتبار ۵ میلیارد تومان آغاز و دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

منبع خبر