شهردار بیرجند:

توفیقات شهرداری بیرجند مرهون زحمات همکاران و صبوری خانواده های آنهاست

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار بیرجند به مناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه، روز معلم در جلسه ای از همسران فرهنگی و معلم کارکنان شهرداری، تجلیل کرد.  ، دکتر مهدی بهترین در این جلسه با بیان اینکه توفیقات شهرداری بیرجند در دو […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار بیرجند به مناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه، روز معلم در جلسه ای از همسران فرهنگی و معلم کارکنان شهرداری، تجلیل کرد.  ،

دکتر مهدی بهترین در این جلسه با بیان اینکه توفیقات شهرداری بیرجند در دو سال گذشته، مرهون زحمات کارکنان و صبوری خانواده های آنان است، به جایگاه و حساسیت و سختی کار معلمان اشاره کرد و گفت: در اهمیت شغل معلمان، همین بس که شغل انبیاست.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون، ۳درصد از درآمد شهرداری ها به آموزش و پرورش تعلق می گیرد، تصریح کرد: ما با کمال میل این مبلغ را پرداخت کرده ایم و در حالیکه معوقاتی از دوره های قبل در پرداختی ها به آموزش و پرورش باقی مانده بود، نسبت به پرداخت آن معوقات هم اقدام شد.

وی افزود: پیشنهاد شهرداری بیرجند برای نامگذاری یک خیابان به نام دکتر گنجی، خیر شهیر مدرسه ساز و اخذ مصوبه شورای شهر در این خصوص و نیز کمک و تسهیل در امر مدرسه سازی از جمله دیگر اقدامات شهرداری بیرجند در راستای اعتلای سطح آموزش و پرورش در شهر مرکز استان است.

دکتر بهترین در ادامه، برخی از اقدامات شاخص و زیربنایی شهرداری بیرجند در ۲/۵ سال گذشته را تشریح کرد. در پایان این جلسه نیز از همسران فرهنگی و معلم کارکنان شهرداری بیرجند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.