تولید تزئینات کریسمس با استفاده از زباله‌های پلاستیکی در بریتانیا

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین و به نقل از سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی، یک فروشگاه در شهرک هلستون بریتانیا از زباله‌های پلاستیکی برای تولید تزئینات کریسمس استفاده می‌کند. یک فروشگاه در شهرک هلستون با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی، تزئینات کریسمس […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین و به نقل از سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی، یک فروشگاه در شهرک هلستون بریتانیا از زباله‌های پلاستیکی برای تولید تزئینات کریسمس استفاده می‌کند.

یک فروشگاه در شهرک هلستون با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی، تزئینات کریسمس را با استفاده از زباله‌های پلاستیکی تولید می‌کند، این شرکت از زمان افتتاح تاکنون گلدان‌ها و دیگر وسایل را با استفاده از زباله پلاستیکی ساخته است.

تزئینات کریسمس با استفاده از جعبه‌های شکلات ایجاد می‌‎شود، این جعبه‌ها در دستگاه خردکن مخصوص قرار داده می‌شود، سپس در دستگاه گرم شده ریخته می‌شوند تا به مایع تبدیل شوند، سپس یک قالب با طراحی خاص زیر دستگاه قرار می‌گیرد تا مایع جاری شده به نوعی تزئینات کریسمس تبدیل شود.

به گفته مدیران فروشگاه، بازیافت زباله‌های پلاستیکی از اهمیت زیادی برخوردار هستند، زیرا مانع انتشار کربن می‌شوند و میزان آلودگی را نیز کاهش می‌دهند؛ عموم مردم می‌توانند فرآیند تبدیل زباله‌های پلاستیکی به تزئینات کریسمس را در مکان‌های مشخص شده مشاهده کنند، همچنین می‌توانند ایده‌های جدید نیز ارائه کنند.