تکریم از خانواده‌های معزز شهدا وظیفه‌ای همگانی است

شهرداران آنلاین/سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج در دیدار با خانواده شهیدان بیرامی جانبلاقی، گفت: تکریم از خانواده‌های معزز شهدا وظیفه‌ای همگانی است. به گزارش پایگاه خبری کرج امروز محمد یساولی در دیدار با خانواده شهیدان والامقام حسین و علی اصغر بیرامی جانبلاقی که با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) و تنی چند […]

شهرداران آنلاین/سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج در دیدار با خانواده شهیدان بیرامی جانبلاقی، گفت: تکریم از خانواده‌های معزز شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز محمد یساولی در دیدار با خانواده شهیدان والامقام حسین و علی اصغر بیرامی جانبلاقی که با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) و تنی چند از مسئولان منطقه همراه بود، اظهار کرد: تکریم از خانواده های معزز شهدا وظیفه ای همگانی است.

وی با تاکید بر اینکه پاسداری و ادامه راه شهیدان یک رسالت بزرگ بر دوش همگان است، گفت: ما از خانواده های شهدا درس ایستادگی، مقاومت و از خود گذشتگی می گیریم.

وی با اشاره به اینکه شهادت، توفیقی الهی از سوی خداوند متعال به بندگان مخلص و برگزیده خود است، افزود: مقام رفیع و فیض اعلای شهادت مزد تلاش‌ها و زحمات خالصانه و سخت‌کوشانه آن رزمندگانی است که عمر خویش را در راه پاسداری از کشور فدا کردند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار با اهدای لوح و هدایایی از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل به عمل آمد.