تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و مذهبی سردار شهید حاج علی هاشمی و سرداران شهید کلید خورد

شهرداران آنلاین/رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از آغاز به کار تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و مذهبی سردار شهید حاج علی هاشمی و سرداران شهید با حضور معاون استاندار، مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان و شهردار اهواز خبر داد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس این سازمان با […]

شهرداران آنلاین/رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از آغاز به کار تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و مذهبی سردار شهید حاج علی هاشمی و سرداران شهید با حضور معاون استاندار، مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان و شهردار اهواز خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس این سازمان با اعلام خبر فوق اگفت: پس از خلع ید پیمانکار پروژه و با دستور شهردار اهواز، سازمان آرامستان های شهرداری رسما تکمیل پروژه را به دست گرفت.
وی ادامه داد: در این زمینه بلافاصله با اکیپ های مجرب در زمینه های مختلف از جمله برق، نماسازی، کاشی کاری، نورپردازی و دیگر زمینه های مرتبط جلسات هماهنگی برگزار و در حال حاضر سایر اکیپ ها در محل مستقر هستند.
خنافره با اشاره به این که شهردار اهواز بصورت مرتب پیگیر برنامه تکمیل این مرکز می باشد، افزود: امیدوار هستیم با برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد افتتاح مرکز باشیم.