تکمیل پروژه‌های شهری کاشان ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

شهردار کاشان گفت: تکمیل پروژه‌های شهری کاشان نیازمند هشتاد هزار میلیارد ریال (۸ هزار میلیارد تومان) اعتبار است که با فرض تورم ثابت، حدود ۲۰ سال طول می‌کشد و علاوه بر آن موضوع تعهدات و بدهی‌های شهرداری مسئله جدی است. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، کیومرث محمدپور […]

شهردار کاشان گفت: تکمیل پروژه‌های شهری کاشان نیازمند هشتاد هزار میلیارد ریال (۸ هزار میلیارد تومان) اعتبار است که با فرض تورم ثابت، حدود ۲۰ سال طول می‌کشد و علاوه بر آن موضوع تعهدات و بدهی‌های شهرداری مسئله جدی است.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، کیومرث محمدپور افزود: مواجهه با مسائل، هم‌افزایی، انسجام و تعامل اثربخش، کار شبانه‌روزی و عزم جهادی یکی از رویکردها در این دوره خواهد بود که تلفیق و پیوند این دو وجه مدیریتی می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف سازد.
وی با اشاره به مشکلات شهر و منطقه کاشان، تصریح کرد: برگزاری نشدن کمیسیون ماده «پنج» در یک سال گذشته عامل ایجاد چالش‌ها در حوزه مدیریت شهری و موجب بروز نارضایتی‌ها در میان شهروندان شده است.
شهردار کاشان تأکید کرد: وضعیت نظافت شهر نگران‌کننده است و نیازمند عزم جدی برای تغییر شرایط موجود است که در حوزه مدیریت پسماند کاشان و آران و بیدگل نیز مباحث مختلفی وجود دارد که در قالب نشست با مسئولان استان اصفهان و منطقه پیگیری می‌شود.
محمدپور گفت: مشارکت مردم در مدیریت شهری، سیاسی، امنیتی و اجتماعی، همواره نتیجه‌بخش است و باید با استفاده از تجربه کلان‌شهرهایی مانند تهران و اصفهان در پروژه‌های کوچک مقیاس، برای تحقق رویکرد محله محوری و به کارگیری ظرفیت معتمدان محلی بهره بگیریم.
شهردار کاشان افزود: توسعه فضای سبز شهری، با توجه به محدودیت منابع آبی یک دغدغه است و استفاده از روش‌های پربازده با کمترین مصرف در این حوزه بیش از پیش ضرورت دارد.