تکمیل پروژه کنار گذر شرق اصفهان عزم جدی را می طلبد

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در حاشیه بازدید از قطعه سوم آزادراه کنارگذر شرق اصفهان بیان کرد: پروژه کنار گذر شرق یک پروژه ملی است و تکمیل آن عزمی جدی را می طلبد چرا که بهره برداری از آن رضایتمندی قابل توجهی را به همراه دارد. رسول جهانگیری با اشاره به مشکلات تامین […]

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در حاشیه بازدید از قطعه سوم آزادراه کنارگذر شرق اصفهان بیان کرد: پروژه کنار گذر شرق یک پروژه ملی است و تکمیل آن عزمی جدی را می طلبد چرا که بهره برداری از آن رضایتمندی قابل توجهی را به همراه دارد.
رسول جهانگیری با اشاره به مشکلات تامین منابع مالی پروژه گفت: با توجه اهمیت اتمام این پروژه به عنوان درآمد پایدار برای شهرداری های استان، اولویت اول سازمان همیاری تامین منابع مالی پروژه کنار گذر شرق می باشد.
در ادامه این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار داشت: پروژه کنار گذر شرق یکی از پروژه های اولویت دار استان است و مدیریت استان مصمم است این پروژه هر چه سریع تر به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم عزیز قرار گیرد.
زینلیان افزود: پروژه کنار گذر شرق یکی از پروژه های تاثیر گذار و مهم است و باید برای سرعت بخشی به این پروژه اهتمام جدی صورت گیرد.
وی با اشاره به اعتماد و فضای همکاری و همدلی سازمان همیاری شهرداری های استان و شرکت آرشا و تیم اجرایی و فنی پروژه و همچنین ظرفیت ها و توانمندهای پیمانکاران پروژه بر کیفیت بخشی و سرعت دهی به این پروژه تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه افزود: در خصوص تامین منابع مالی اقدامات خوبی صورت گرفته که پیگیری میشود تا انشاالله در آینده نزدیک عملیاتی شود.
صبح امروز مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل دفتر فنی استانداری و مجری طرح های زیربنایی وزارت راه و شهر سازی در استان اصفهان از پروژه قطعه سوم آزاد راه کنار گذر شرق اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی این پروژه ملی قرار گرفتند و در ادامه با مشاورین و پیمانکاران پروژه گفتگو کردند.