جانمایی ۴۳ دستگاه ماشین‌آلات مجهز و بیش از ۵۰۰ برف‌روب در منطقه ۱۱ تهران

شهردار منطقه ۱۱ تهران از جانمایی ۴۳ دستگاه ماشین آلات مجهز و بیش از ۵۰۰ برف روب در سطح نواحی چهارگانه منطقه ۱۱ خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، مانور برف روبی منطقه ۱۱ در بوستان شهید حججی با حضور مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران، معاون خدمات شهری و محیط […]

شهردار منطقه ۱۱ تهران از جانمایی ۴۳ دستگاه ماشین آلات مجهز و بیش از ۵۰۰ برف روب در سطح نواحی چهارگانه منطقه ۱۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، مانور برف روبی منطقه ۱۱ در بوستان شهید حججی با حضور مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهردار منطقه۱۱ و معاونین و مدیران اجرایی برگزار شد.
سید محمد موسوی ،شهردار منطقه ۱۱، از جانمایی ۴۳ دستگاه ماشین آلات مجهز و بیش از ۵۰۰ برف روب  در سطح نواحی چهارگانه منطقه ۱۱ در این مانور خبر داد و گفت : همزمان با اعلام هشدار نارنجی برای هواشناسی تهران، اکیپ  های برف روب و ماشین آلات مجهز، عوامل اجرایی، گروه های عملیاتی و دوام  در سطح منطقه جانمایی شدند.
موسوی در این باره افزود: در این مانور  امادگی منطقه ۱۱ در خصوص برف روبی انجام شد و ۴۳ عدد ماشین آلات مجهز همچون لودر، کامیون مجهز تیغه برف روب،نمک پاش مکانیزه، باب کت مینی لودر،پیک اپ دو کابین و نمک پاش نیسانی در سطح منطقه جانمایی شد ‌.
شهردار منطقه ۱۱ درباره نقاط با اولویت بالاتر برف روبی در سطح منطقه گفت: اولویت برف روبی ایستگاه مترو، بی آر تی ، رمپ ها و کریدورها است. همچنین الویت دوم با  مراکز پیرامون بیمارستان ها و الویت سوم  و چهارم با مراکز اصلی و پر تردد جمعیت و مراکز آموزشی نظامی و اداری است.  الویت پنجم نیز  معابر فرعی را شامل میشود.
موسوی همچنین از تعبیه پایگاه  شن و نمک در سطح منطقه خبر داد و گفت: یک پایگاه اصلی شن و نمک و سه پایگاه فرعی در سطح منطقه جانمایی شده تا در مواقع لزوم به ماشین آلات برف روب خدمات رسانی کند.همچنین۶۶ مخزن شن و نمک در نقاط حساس  و دسترس عموم  مانند ورودی پل ها و پیرامون دستگاه های مترو و بی آر تی و مراکز پر تردد جمعیت مانند  راه آهن، بیمارستان ها و مدارس قرار داده شده است.
شهردار منطقه ۱۱ در پایان افزود: در محدوده ویژه پردیس حکومتی نیز یک نمک پاش و دو اکیپ برف روب در اختیار داریم تا در موقع بارش، اقدامات لازم را به جهت برف روبی به موقع در دستور کار قرار دهند.

منبع خبر