جشنواره آدم برفی به مناسبت دهه فجر امروز در همدان برگزار می شود

شهردار همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر امروز جمعه ۱۵ بهمن در بوستان ارم جشنواره ادم برفی برگزار می شود. سید مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار تسنیم از همدان با بیان اینکه در روزهایی که جامعه جهانی درگیر اخبار بد شیوع بیماری کرونا است و به نظر می‌رسد باید تمامی مسئولان و دست […]

شهردار همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر امروز جمعه ۱۵ بهمن در بوستان ارم جشنواره ادم برفی برگزار می شود.

سید مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار تسنیم از همدان با بیان اینکه در روزهایی که جامعه جهانی درگیر اخبار بد شیوع بیماری کرونا است و به نظر می‌رسد باید تمامی مسئولان و دست اندرکاران، سهمی در بالا بردن روحیه و ایجاد شادی در جامعه داشته باشند و همچنین   به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر شهرداری همدان  تصمیم گرفت با توجه به  وجود نعمت خدادای برف در این روزهای داغ، جشنواره‌ای را ترتیب دهد که هم می‌تواند جنبه سرگرمی و تفریح داشته باشد و هم بهانه‌ای باشد برای ایجاد روحیه نشاط در جامعه.

 وی اشاره با اینکه جشنواره  با حضور خانواده های همدانی برگزار می شود گفت: شرکت در این جشنواره برای همه همشهریان عزیز آزاد است  و علاقمندان می‌تواند جمعه ۱۵ بهمن در بوستان ارم حضور بهم رسانند.

شهردار همدان با بیان اینکه این رویداد رقابتی است خاطرنشان کرد:  در انتهای این جشنواره که با نظر هیئت داوران به سه گروهی که مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده بودند جوایزی نفیسی اهدا خواهد شد.

منبع خبر