جشنواره تابستانی شهرداری قرچک با حضور خانواده ها برگزار می‌شود

شهردار قرچک گفت: همزمان با دهه کرامت، جشنواره تابستانی شهرستان قرچک به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها و جوانان برگزار می‌شود. محسن خرمی‌شریف با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور غنی‌سازی اواقت فراغت خانواده‌ها و جوانان شهرستان قرچک، جشنواره تابستانی شهرداری در ۸ نقطه این شهر برگزار می‌شود. وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت جوانان […]

شهردار قرچک گفت: همزمان با دهه کرامت، جشنواره تابستانی شهرستان قرچک به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها و جوانان برگزار می‌شود.

محسن خرمی‌شریف با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور غنی‌سازی اواقت فراغت خانواده‌ها و جوانان شهرستان قرچک، جشنواره تابستانی شهرداری در ۸ نقطه این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها، یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها و مسئولان و فرصتی طلایی است که نباید به سادگی از آن گذر کرد و آن را از دست داد بنابراین لازم است تا با برنامه‌ریزی مناسب و مطابق با ذوق و سلیقه جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها، برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرداری تحت تأثیر تعطیلی بسیاری از فعالیت‌ها قرار گرفته بود و امروز با مساعد شدن شرایط شیوع این بیماری، برنامه‌ریزی مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان که از تحرک و شادابی کمتری در این ایام بودند، صورت گرفته تا زمینه مناسب تقویت حوزه های مهارتی، فرهنگی واجتماعی آنان فراهم شود.

خرمی‌شریف تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستانی و لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده ها، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای جشنواره های تابستانی انجام شده و این جشنواره هر هفته با اجرای برنامه‌های متنوع در ۸ نقطه پرتردد شهرستان با حضور هنرمندان و طنزپردازان مطرح برگزار می‌گردد.

شهردار قرچک گفت: آئین افتتاحیه جشنواره تابستانی شهر قرچک همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با حضور مسئولین و هنرمندان برگزار خواهد شد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع خبر