جشنواره کوه‌ پارک مشهد

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، دبیرخانه این جشنواره از یک لغایت ۳۱ خردادماه سال جاری شروع به دریافت ایده‌ها در محورهای زیباسازی، طرّاحی فضای سبز، مشارکت اجتماعی، رویدادها و برندینگ کرده است که پس از پایان مهلت دریافت ایده‌ها، تعداد ۱۳۸ ایده مرتبط با محور زیباسازی، ۳۰ ایده مرتبط با محور طرّاحی […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، دبیرخانه این جشنواره از یک لغایت ۳۱ خردادماه سال جاری شروع به دریافت ایده‌ها در محورهای زیباسازی، طرّاحی فضای سبز، مشارکت اجتماعی، رویدادها و برندینگ کرده است که پس از پایان مهلت دریافت ایده‌ها، تعداد ۱۳۸ ایده مرتبط با محور زیباسازی، ۳۰ ایده مرتبط با محور طرّاحی فضای سبز، ۷۹ ایده مرتبط با محور مشارکت اجتماعی، ۶۶ ایده مرتبط با محور رویداد و ۱۱۲ ایده مرتبط با محور برندینگ در سایت www.idea.mashhad.ir ثبت شده است.

این رویداد که در قالب نسل جدیدی از رویدادهای استارت‌آپی به منظور پرورش ایده‌ها و نزدیک کردن آنان به مرحله اجرا شکل گرفت، تعداد ۴۲۵ ایده از شهروندان، کارکنان شهرداری و ایده پردازان دریافت شد و داوری ایده های دریافتی توسط مدیر کوه پارک، مشاور پروژه کوه‌پارک، نماینده معاونت خدمات شهری، نماینده معاونت اقتصادی شهرداری، نماینده کمیسیون برندینگ و خلاقیت و نماینده معاونت سازمان فرهنگی و اجتماعی در روز پنجشنبه ۳ تیرماه از ساعت هشت لغایت ۱۳ در محل کارخانه نوآوری شهرداری مشهد برگزار شد.

بنا بر این گزارش در انتهای مرحله داوری اولیه این رویداد، تعداد ۵۲ ایده به مرحله دوم راه یافتند که افراد ایده‌دهنده راه یافته به مرحله دوم پس از پر کردن فرم طرح توجیهی، شرکت در کارگاه‌های آموزشی تخصصی و بازدید میدانی از کوه‌پارک در مرحله نهایی که به صورت حضوری در ۲ روز برگزار خواهد گردید، به رقابت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است کلیه افراد راه یافته به مرحله دوم، ایده‌های خود را با راهنمایی منتورها و کارشناسان تخصصی به مرحله اجرا نزدیک خواهند کرد تا در نهایت در اختتامیه رویداد، برگزیدگان مشخص می شود.