جشن کودکانه سال نو برای کودکان کار در برج میلاد تهران

جمعی از کودکان کار و ایتام پایتخت سال ۱۴۰۱ خود را با تجربه متفاوتی آغاز کردند. کودکانی که یکی از آرزوهایشان دیدن برج میلاد بود و این آرزو در شب سال نو به همت شهرداری تهران برایشان برآورده شد. کودکانی که سال جدید خود را در جشنی کودکانه و در کنار شهردار تهران، اعضای شورای […]

جمعی از کودکان کار و ایتام پایتخت سال ۱۴۰۱ خود را با تجربه متفاوتی آغاز کردند. کودکانی که یکی از آرزوهایشان دیدن برج میلاد بود و این آرزو در شب سال نو به همت شهرداری تهران برایشان برآورده شد. کودکانی که سال جدید خود را در جشنی کودکانه و در کنار شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و معاون امور اجتماعی و فرهنگی آغاز کردند.

جشن «فرزندان ایران» که برای ۵۰۰ نفر از کودکان کار و ایتام به میزبانی برج میلاد تدارک دیده شده بود، در شب سال نو در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. جشنی که در آن کودکان همراه با بازی در شهر‌بازی برج میلاد به شادی‌های کودکانه خود پرداختند.

در ادامه این برنامه که در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، محمد امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد به همراه جمعی دیگر از مدیران شهری در کنار کودکان کار و ایتام حضور داشتند.

مراسم ویژه نورافشانی و پخش موسیقی های نوروزانه از دیگر بخش های این جشن کودکانه بود.

منبع خبر