جلسه بررسی احداث و توسعه خط ۱۰ متروی تهران با حضور فرماندار و شهردار قدس برگزار شد

جلسه بررسی احداث و توسعه خط ۱۰ مترو در شهرستان‌های غرب استان تهران، با حضور معاون شرکت متروی تهران، وحید گلی‌کانی فرماندار و سعید شهلی شهردار قدس، همچنین فرماندار شهرستان‌ شهریار، مسئولان شهرداری منطقه ۲۱ تهران و دیگر مسئولان غرب استان برگزار شد. در این جلسه که صبح شنبه در سالن جلسات شهرداری منطقه ۲۱ […]

جلسه بررسی احداث و توسعه خط ۱۰ مترو در شهرستان‌های غرب استان تهران، با حضور معاون شرکت متروی تهران، وحید گلی‌کانی فرماندار و سعید شهلی شهردار قدس، همچنین فرماندار شهرستان‌ شهریار، مسئولان شهرداری منطقه ۲۱ تهران و دیگر مسئولان غرب استان برگزار شد.

در این جلسه که صبح شنبه در سالن جلسات شهرداری منطقه ۲۱ تهران برگزار شد، طرح احداث پروژه خط ۱۰ مترو در شهرهای قدس، شهریار، اندیشه و ملارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیش از این نیز جلسات متعددی با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی درخصوص این پروژه برگزار و مقرر شده است که شهرداری‌های هفتگانه غرب استان شرکت مشترکی را در قالب کنسرسیوم پروژه متروی غرب تهران تاسیس کنند.

خط ۱۰ مترو با پیش‌بینی ۳۵ ایستگاه از طولانی‌ترین خطوط متروی تهران خواهد بود که از شرق تهران تا شهرهای غرب استان امتداد خواهد یافت.

آخرین وضعیت اجرای خط ۱۰ متروی تهران بدین صورت است که عملیات اجرایی در اولین قطعه از این خط به طول ۱۴/۵ کیلومتر، حدفاصل میدان دریاچه خلیج‌فارس تا میدان کتاب از سال گذشته آغاز شده است.

منبع خبر