جلسه بررسی ایجاد فضای مناسب و کافی جهت تبلیغات انتخاباتی در شهرداری گلپایگان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، در نشست مشترک پیمان شکرزاده شهردار ، مدیران شهرداری و پیمانکار تبلیغات شهری، نحوه فضا سازی شهر برای انجام تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ببرسی شد. […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، در نشست مشترک پیمان شکرزاده شهردار ، مدیران شهرداری و پیمانکار تبلیغات شهری، نحوه فضا سازی شهر برای انجام تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ببرسی شد.
شهردار گلپایگان در این جلسه گفت: شهرداری در ایجاد بستر عادلانه برای ارایه آثار و الصاق اقلام تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در سطح شهر نقش موثری دارد.

پیمان شکر زاده به ماده ۸۱ قانون انتخابات مجلس در خصوص تبلیغات عادلانه اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی، هیات استانی بررسی تبلیغات در استان تشکیل شده است.

وی افزود: تلاش می کنیم تا امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات نامزدها شناسایی و به کار گرفته شود تا شاهد شکل‌گیری شور و نشاط انتخاباتی و افزایش مشارکت عمومی باشیم.

شکرزاده در بخش دیگری ضمن تشکر از عملکرد شورا و شهرداری در افزایش رضایتمندی مردم به ویژه در حوزه عمران شهری و گفت: باید خدمات مختلف به اطلاع مردم برسد.