جلسه مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان با شهرداران شهرضا و منظریه

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های اصفهان، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان به همراه چند تن از مدیران سازمان با حضور در شهرستان شهرضا با شهرداران شهرضا و منظریه و همچنین برخی از اعضای شورای اسلامی این دو شهر دیدار و […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های اصفهان، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان به همراه چند تن از مدیران سازمان با حضور در شهرستان شهرضا با شهرداران شهرضا و منظریه و همچنین برخی از اعضای شورای اسلامی این دو شهر دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که با هدف گسترش تعاملات و همکاری ها برگزار شد ، رسول جهانگیری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک انتصاب حمید شهبازی به عنوان شهردار شهرضا گزارشی از فعالیت های سازمان در خصوص اقدامات انجام شده و همچنین چشم انداز روشن سازمان توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر عامل سازمان همیاری بر ضرورت همکاری دو جانبه بین این سازمان و شهرداری ها تاکید کرد و گفت تلاش داریم تا هم گام با شهرداری های استان در راستای خدمات رسانی به مردم گام برداریم

جهانگیری افزود: سازمان همیاری شهرداری های استان با ارائه برنامه ریزی مدون و پویا با ظرفیت و پتانسیل های موجود برای آینده سازمان اهداف روشنی را دنبال خواهد کرد و آمادگی دارد هر نوع پیشنهادی که برای پیشبرد اهداف سازمان باشد را پذیرا باشد.

در ادامه مجتبی فخاری شهردار منظریه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط سازمان همیاری، به برخی از زمینه های همکاری شهردار منظریه با سازمان اشاره کرد و خواستار حمایت سازمان همیاری از آن شهرداری شد.

حمید شهبازی شهردار شهرضا نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد سازمان همیاری و همچنین پویایی و بالندگی این سازمان ، نگاه تحولی جهانگیری به عنوان چراغ راه موفقیت سازمان را ستودنی دانست.

وی همچنین به برخی مسائل و مشکلات و زمینه های همکاری سازمان با این شهرداری اشاره کرد و گفت علاقه مند هستیم از ظرفیت های سازمان در جهت رشد و توسعه این کهن شهر بهرمند شویم.