جلسه مناسب سازی محیط شهری در شهرداری قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین، جلسه مناسب سازی محیط شهری با حضور شهردار ، رئیس اداره بهزیستی و مدیران شهرداری و کارشناس بهزیستی برگزار شد. دکتر غلام پور شهردار قاین در این جلسه سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) را تبریک و هفته بصیرت را […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین، جلسه مناسب سازی محیط شهری با حضور شهردار ، رئیس اداره بهزیستی و مدیران شهرداری و کارشناس بهزیستی برگزار شد.

دکتر غلام پور شهردار قاین در این جلسه سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) را تبریک و هفته بصیرت را گرامی داشت. وی در ادامه گفت: کلیه شهروندان با تمام محدودیت و معلولیت حق دارند از تمام فضاهای شهری استفاده کنند . شهرداری به عنوان نهاد متولی مدیریت شهری صاحب شهر هست . فضاهای شهری باید به نحوی ساخته شود همه افراد بتوانند از فضای شهری استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: تکالیف قانونی برای مدیریت شهری وضع شده و یک سری تکالیف برای دستگاههای دولتی نیز مقرر شده و ما در نظر داریم شهر قاین را به عنوان شهر دوستدار کودک و دوستدار معلولین و سالمندان معرفی کنیم . فراهم نمودن شرایط برای همه افراد دارای معلولیت در بستر شهری از جمله پیاده روها ، پارکها ، وسایل نقلیه عمومی و … با نظارت شهرداری انجام خواهد شد. آقای خزاعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیز در جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا س ، از نگاه و توجه شهردار به مسئله بهسازی معابر شهری و مناسب سازی بوستان و معابر شهری قدردانی کرد.

در این جلسه مقرر شد نمایندگان شهردار قاین با حضور نماینده اداره بهزیستی در اسرع وقت نسبت به بررسی معابر شهری، بوستان ها ، ناوگان حمل ونقل همگانی شهری جهت مناسب سازی محیط شهری برای عبور و تردد معلولین و سالمندان اقدام نماید و همچنین مقرر شد نسبت به مناسب سازی ورودی ادارات دولتی با نظارت بهزیستی و شهرداری اقدام شود.