جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در سازمان ساماندهی مشاغل برگزار شد

شهرداران آنلاین/حجت الاسلام و المسلمین غلام نژاد در این جلسه گفت: هیچ مکتبی در هیچ ملتی، تا این حد که اسلام، قرآن و خداوند به زنان ارج و ارزش نهاده؛ ارزش نداده است. وی افزود: این ارزش تنها در ادیان و به ویژه دین مقدس اسلام است و در آیات زیادی از قرآن کریم، از […]

شهرداران آنلاین/حجت الاسلام و المسلمین غلام نژاد در این جلسه گفت: هیچ مکتبی در هیچ ملتی، تا این حد که اسلام، قرآن و خداوند به زنان ارج و ارزش نهاده؛ ارزش نداده است.
وی افزود: این ارزش تنها در ادیان و به ویژه دین مقدس اسلام است و در آیات زیادی از قرآن کریم، از زنان ارزشمند و تاریخ آفرین صحبت شده است .
آیت الله غلام نژاد در ادامه گفت: حضرت زهرا (س) برای تمام انسانیت به عنوان اسوه و الگو هستند و ارزش در معنویت است، ارزش در پاکی است، ارزش در عفاف است.
او گفت: حجاب از مهمترین‌ ابعاد عفت است که جلوه‌گری و خودنمایی‌ بانوان را کنترل می‌کند. همچنین حجاب‌ زن در مقابل‌ نامحرمان بی‌تردید از احکام‌ مهم‌ اسلام است.
وی در پایان گفت : نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است. نقش حکومت اسلامی در ایجاد و ترویج این باور انکارناپذیر بوده و در نگاهی عمیق تر، ضروری و اساسی است.