جلوگیری از ورود مسافران فاقد ماسک به اتوبوسها

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم در این خصوص افزود: ناظران ویژه سازمان در پایانه ها مستقر هستند و ضمن جلوگیری از ورود افراد فاقد ماسک به داخل ناوگان، مسافران را برای استفاده از ماسک ارشاد نموده و اتوبوسرانان و مینی بوسرانان نیز در ایستگاه های بین مسیر خطوط […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم در این خصوص افزود: ناظران ویژه سازمان در پایانه ها مستقر هستند و ضمن جلوگیری از ورود افراد فاقد ماسک به داخل ناوگان، مسافران را برای استفاده از ماسک ارشاد نموده و اتوبوسرانان و مینی بوسرانان نیز در ایستگاه های بین مسیر خطوط نسبت به ارشاد مسافرین فاقد ماسک اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهر مشهد، در حال حاضر تمامی ناوگان سازمان اتوبوسرانی در ابتدا و انتهای خطوط ضدعفونی می شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد،به توزیع روزانه ملزومات بهداشتی درمیان کارکنان و ارائه توصیه های لازم به تمامی اتوبوسرانان و مینی بوسرانان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در طول روز اشاره و اظهارکرد: روزانه بیش از ۱۵۰۰ تست غربالگری کارکنان، توسط چهار تیم در سازمان، متشکل از کارکنان به همراه پرسنل مرکز فوریت های پزشکی مشهد انجام می پذیرد.

حسینقلی زاده مقدم،ضمن درخواست از مسافران برای استفاده از ماسک گفت: هم اکنون در ناوگان، ایستگاه ها و پایانه ها، اطلاع رسانی پیرامون فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین همراه با تشدید محدودیت‌ها، آگاهی شهروندان نسبت به خطرات ویروس کرونا افزایش یافته است و با توجه به الزامی بودن استفاده از ماسک در استفاده از خدمات سازمان، از شهروندان تقاضا داریم بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.