جمالی نژاد: مقدمه توسعه پایدار، توزیع عادلانه خدمات به همه نقاط کشور است

  مراسم انتخابات شورای عالی استانها معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور مقدمه توسعه پایدار را توزیع عادلانه خدمات در جای جای کشور و همه شهرها و روستاها دانست و گفت: در این شرایط است که عدالت محوری در کشور محقق می شود. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای […]

 

مراسم انتخابات شورای عالی استانها

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور مقدمه توسعه پایدار را توزیع عادلانه خدمات در جای جای کشور و همه شهرها و روستاها دانست و گفت: در این شرایط است که عدالت محوری در کشور محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی نژاد ۱۴ دی ماه در مراسم انتخابات شورای عالی استانها که با حضور وزیر کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.
وی با بیان اینکه امروز اولین نشست شورای عالی استانها در دور ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شده است، افزود: اگر بتوانیم نقش شوراها را بخوبی تبیین کنیم، وفاق اجتماعی و به تبع آن انسجام اجتماعی در آن شهرها و روستاها بالا می رود.
معاون عمرانی وزارت کشور با اشاره به ۷ اصل قانون اساسی یکی از آنها را پرداختن به نقش شوراها عنوان کرد و اظهار داشت: طبق این اصل شورای عالی استان ها به منظور جلوگیری از تبعیض در تهیه برنامه عمرانی استانها و نظارت بر برنامه های استانها تشکیل می شود.
جمالی نژاد خاطرنشان کرد: مقدمه توسعه پایدار در کشور توزیع عادلانه خدمات در شهر ها و روستاها است و در این شرایط است که عدالت محوری از سیاستهای دولت سیزدهم، محقق می شود.

لینک خبر : http://imo.org.ir/RContent/I77RC7-.aspx