جمالی نژاد: نمایشگاه شهرهوشمند و جشنواره نمانام های روستایی در تهران برگزار می شود

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری سومین نمایشگاه شهرهوشمند و نخستین جشنواره نمانام های (برند) روستایی همزمان با هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی نژاد با بیان این […]

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری سومین نمایشگاه شهرهوشمند و نخستین جشنواره نمانام های (برند) روستایی همزمان با هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: این دو نمایشگاه در ۱۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی با حضور ۲۳۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و چهار شهرداری در بخش شهرهوشمند و ۲۰ استانداری در بخش نمانام های روستایی؛ یکشنبه ۱۲ تیر ماه کار خود را آغاز می کنند.
وی افزود: سومین نمایشگاه شهرهوشمند با هدف تبیین ابعاد مختلف شهر هوشمند و هوشمندسازی در شهرها و ارایه دستاوردهای ۲۳۵ سازمان و شرکت دانش بنیان برگزار می شود.
جمالی نژاد اضافه کرد: در روزهای برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی های علمی و تخصصی و کارگاه های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمندسازی و ویژگی های شهرهای هوشمند با حضور استادان و صاحب نظران داخلی و خارجی برگزار و چندین سامانه و محصول جدید نیز رونمایی می شود.
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین گفت: نخستین جشنواره نمانام های (برند) روستایی با حضور جمعی از شرکتهای دانش بنیان و کار افرینان برتر روستایی و محصولات نمانام روستایی به منظور معرفی محصولات نمانام روستایی در حوزه های مختلف نظیر اقتصادی و فرهنگی، معرفی محصولات و مناطق روستایی که ظرفیت‌های آنها کمتر شناخته شده، معرفی ظرفیت های شرکتهای دانش بنیانی در حوزه نمانام های روستایی و آشنایی و هماهنگی شرکتها، سرمایه گزاران و صاحبان نمانام ها؛‌ برگزار می شود.
وی عنوان کرد: این دو رویداد با حمایت وزارت کشور، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، استانداری های کشور، معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سایر سازمان ها و نهادها برگزار می شود.

منبع خبر