جمعه تعطیل نیست / بازدید و بررسی میدانی شهردار منطقه۲۲ تهران از مشکلات مطرح شده شهروندان

در پی مطرح شدن معضلات و مشکلات از سوی شهروندان به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ صبح امروز شهردار این منطقه موضوعات مطرح شده را به شکل میدانی مورد بررسی قرار داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمید رضا حاجوی در ابتدا از بلوار گلها به عنوان یکی از مهم ترین محورهای پرتردد […]

در پی مطرح شدن معضلات و مشکلات از سوی شهروندان به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ صبح امروز شهردار این منطقه موضوعات مطرح شده را به شکل میدانی مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمید رضا حاجوی در ابتدا از بلوار گلها به عنوان یکی از مهم ترین محورهای پرتردد محلی منطقه که به تازگی آسفالت ریزی آن انجام شده است بازدید کرد.

از دیگر نقاطی که شهروندان خواستار ارائه خدمات رسانی مدیریت شهری شدند ساخت معابر نسیم پنج بود که شهردار منطقه۲۲ این پروژه را مورد بررسی میدانی برای تسریع در اجرا قرار داد.

بلوار سلامت یکی از محورهای ورودی به منطقه۲۲ به حساب می آید که شهروندان از بزرگراه تهران _کرج به محله سرو آزاد تردد دارند و چند ماهی است تراش آسفالت این محور انجام شده اما پخش آسفالت صورت‌نگرفته است که این عملیات عمرانی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

خدماتی رسانی در پایانه اتوبوسرانی ایستگاه مترو ایران خودرو از دیگر نقاط مورد بازدید میدانی حاجوی بود که دستورات لازم برای افزایش خدمات رسانی به شهروندان ارائه شد.

منبع خبر