حاجوی تاکید کرد؛ لزوم تسریع در اجرای پیام‌های ۱۳۷ منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به لزوم تسریع در اجرای پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ گفت: سرعت در اجرای پیام ها در امور شهری موجب رضایت مندی شهروندان خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی در بازدید از نواحی منطقه اظهار داشت: با آغاز فصل نزولات آسمانی درخواست های بیشتری از […]

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به لزوم تسریع در اجرای پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ گفت: سرعت در اجرای پیام ها در امور شهری موجب رضایت مندی شهروندان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی در بازدید از نواحی منطقه اظهار داشت: با آغاز فصل نزولات آسمانی درخواست های بیشتری از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ به ثبت می رسد که انتظار این است سرعت در خدمات رسانی افزایش یابد.

وی افزود: روزانه با شرایط آب و هوای عادی در هر یک از نواحی ۷تا۱۲ پیام به ثبت می رسد  و با تغییر شرایط جوی پیام ها افزایش می یابد؛ که این امر نشان از اعتماد شهروندان به عوامل شهرداری است.

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به تسریع در اجرای پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ گفت: سرعت در اجرای پیام ها در امور شهری موجب رضایت مندی شهروندان خواهد شد.

شهردار منطقه ادامه داد: پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ از سوی کارشناسان و عوامل اجرائی ۱۳۷ نواحی در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع معضل مطرح شده اقدام می کنند.

منبع خبر