حاجوی مطرح کرد؛ استفاده از ظرفیت‌های موجود گردشگری در منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: از ظرفیت های موجود برای توسعه گردشگری در راستای رفاه شهروندان استفاده خواهد شد. به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی با حضور در جشنواره وحدت اقوام ایرانی در دریاچه شهدای خلیج فارس به همراه سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و علی […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: از ظرفیت های موجود برای توسعه گردشگری در راستای رفاه شهروندان استفاده خواهد شد.

به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی با حضور در جشنواره وحدت اقوام ایرانی در دریاچه شهدای خلیج فارس به همراه سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و علی رضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: مجموعه های تفریحی و گردشگری مناسبی در منطقه ۲۲ وجود دارد که این مراکز کمک بسزایی در توسعه گردشگری شهری خواهد داشت و می توان از ظرفیت های موجود برای ارائه خدمت فرهنگی و اجتماعی به شهروندان بهره مند شد.

وی افزود: برخی از بوستان های منطقه ۲۲ به شکل فرامنطقه ای به حساب می آید. بوستان هایی شامل چیتگر، لتمان کن، آبشار تهران، وردآورد، خرگوش دره و جوانمردان در مجموع نزدیک به دو هزار و ۹۰۰ هکتار از این محدوده را پوشش می دهد و موجب شده همه روزه این منطقه پذیرای هزاران نفر گردشگر باشد.

گفتنی است، این جشنواره با همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف معرفی فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم اقوام ایرانی، از ۲۰ تا ۲۹ مهر ۱۴۰۱ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) میزبان شهروندان بود.

منبع خبر