حضور بزرگان فن آوران داخلی و بین المللی در کنفرانس شهر هوشمند ایران

سومین دوره کنفرانس شهر هوشمند در طول سه روز نمایشگاه برگزار می شود. این مجموعه سخنرانی ها در قالب ۱۱ پنل و حول محورهای اقتصاد هوشمند، شهری، دولت هوشمند، حمل و نقل هوشمند، هوش مصنوعی، امنیت در شهرهای هوشمند، سلامت آموزش و ورزش، انرژی هوشمند، تجهیزات زیرساخت و مخابرات، محیط زیست هوشمند و سواد رسانه […]

سومین دوره کنفرانس شهر هوشمند در طول سه روز نمایشگاه برگزار می شود.

این مجموعه سخنرانی ها در قالب ۱۱ پنل و حول محورهای اقتصاد هوشمند، شهری، دولت هوشمند، حمل و نقل هوشمند، هوش مصنوعی، امنیت در شهرهای هوشمند، سلامت آموزش و ورزش، انرژی هوشمند، تجهیزات زیرساخت و مخابرات، محیط زیست هوشمند و سواد رسانه ای شهروند هوشمند به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد

این کنفرانس با حضور بیش از ۳۵ سخنران از کشور ایران، ترکیه، تاجیکستان، سوئد و کانادا می باشد

هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه آخرین دستاورد های علمی و کاربردی، تبادل ایده ها و برقراری ارتباطات موثر علمی و پژوهشی در حوزه شهر هوشمند، شهر نوآور می باشد.

قابل ذکر است که سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور ( مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ تیر ماه  سال ۱۴۰۱ در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دائمی نمایشگاه به آدرس سایت www.smartcityxpo.com مراجعه و یا با شماره های۴۴و۲۲۸۹۳۲۴۲-۰۲۱ و ۰۹۹۱۶۳۶۴۴۱۶ تماس حاصل فرمائید.

منبع خبر