حضور دائمی پلیس راهور ساماندهی ترافیک شهر باغبهادران را رقم می‌زند

حجت‌الله امینی شهردار باغبهادران گفت: حفظ ارزش و توانایی شهر ساحلی باغبهادران در جذب گردشگر و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این شهر ساحلی امری ضروری به شمار می‌آید. حجت‌الله امینی در آئین آغاز به کار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر باغبهادران، اظهار کرد: حفظ ارزش و توانایی شهر ساحلی باغبهادران در جذب گردشگر […]

حجت‌الله امینی شهردار باغبهادران گفت: حفظ ارزش و توانایی شهر ساحلی باغبهادران در جذب گردشگر و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این شهر ساحلی امری ضروری به شمار می‌آید.

حجت‌الله امینی در آئین آغاز به کار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر باغبهادران، اظهار کرد: حفظ ارزش و توانایی شهر ساحلی باغبهادران در جذب گردشگر و همچنین تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این شهر ساحلی امری لازم و ضروری به شمار می‌آید و یکی از زیرساخت‌های مهم و موردنیاز در این شهر حضور پررنگ پلیس راهور برای کاهش مشکلات ترافیکی در ایام پیک تعطیلات است.

وی افزود: شهر باغبهادران جمعیت قابل توجهی را در ایام نوروز و همچنین روزهای پایانی هفته در دل خود جای داده است و از گردشگران میزبانی شایسته‌ای را انجام می‌دهد اما حضور گسترده گردشگران همواره سبب ایجاد گره‌های ترافیکی در معابر این شهر می‌شود.

شهردار باغبهادران تصریح کرد: جاده ساحلی، سه راه شهید بهشتی، خیابان امام حسین (ع)، میدان شهید ترکی و خروجی شهر از معابر شلوغ و دارای بار ترافیکی بسیار بالا در ایام تعطیلات است که با ترافیک‌های سنگینی مواجه می‌شود به گونه‌ای که خدمات‌دهی امدادی را نیز با مشکل مواجه می‌کند.

وی ادامه داد: شهرداری باغبهادران سعی کرده است با استفاده از تجربه‌ای که در ایام مهار شیوع کرونا به دست آورد با استفاده از ظرفیت شهروندان اقدامات مردمی را در کنار نهادهای خدمات‌رسان همچون پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی انجام دهد تا بتوانیم ترافیک جاده ساحلی، پل وشمندجان، پارک ساحلی و مسیرهای پر تردد شهر را ساماندهی کنیم.

حضور دائمی پلیس راهور ساماندهی ترافیک شهر باغبهادران را رقم می‌زند

امینی با بیان اینکه ساماندهی ترافیک باغبهادران نیازمند حضور دائمی پلیس راهور بود، اضافه کرد: ساماندهی ترافیک باغبهادران نیازمند فرهنگ‌سازی و تعامل هرچه بیشتر شهرداری و راهور بود از این رو زیرساخت‌های لازم برای حضور دائمی پلیس راهور در باغبهادران مهیا شد تا با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنجان به یکی از مطالبات شهروندان جامه عمل پوشانده شود.

وی اظهار کرد: از امروز ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی شهر باغبهادران فعالیت خود را در این شهر آغاز کرد و با توجه به اهمیت فعالیت پلیس راهور در حل مشکلات ترافیکی شهر خودرویی مناسب تأمین و همکاری لازم توسط مدیریت شهری برای بروزرسانی این خودرو انجام گرفت تا شهروندان و گردشگران از این پس اثر حضور پلیس راهور را به خوبی احساس کنند.

منبع خبر