حضور شهرداری منطقه۱۱ در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران

محدثه ذوالفقاری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران از حضور این منطقه در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری خبر داد و از شهروندان و علاقمندان حوزه رسانه دعوت کرد تا دستاوردهای مدیریت شهری منطقه۱۱ را با نگاه متفاوت از دریچه ارتباطات به تماشا بنشینند .  مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ گفت: اقدامات منطقه۱۱ […]

محدثه ذوالفقاری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران از حضور این منطقه در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری خبر داد و از شهروندان و علاقمندان حوزه رسانه دعوت کرد تا دستاوردهای مدیریت شهری منطقه۱۱ را با نگاه متفاوت از دریچه ارتباطات به تماشا بنشینند .

 مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ گفت: اقدامات منطقه۱۱ شامل پروژه های توسعه محله ای، کلان پروژه های عمرانی، ترافیکی و اقدامات خدمات شهری در قالب های رسانه ای شامل کلیپ، موشن گرافی، کتابچه های معرفی و …. از تاریخ ۱۲الی۱۷ تیر ماه در این نمایشگاه معرفی خواهد شد .

 ذوالفقاری ضمن اعلام امادگی این منطقه برای مشارکت در نمایشگاه گفت: با دعوت از شرکت های دانش بنیان، رونمایی از جوایز بین المللی منطقه۱۱ و محصولات رسانه ای دو زبانه شامل نقشه های بافت تاریخی و مستند های مردمی، میزبان حضور شهروندان، اساتید و نخبگان شبکه ارتباطی بین المللی در این نمایشگاه هستیم .

نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و دستاوردهای مدیریت شهری از تاریخ ۱۲الی۱۷ تیر ماه ۱۴۰۱ در بوستان گفت و گو از ساعت ۱۰ الی ۱۹ برگزار خواهد شد .

منبع خبر