حضور شهردار کاشان در جمع موالیان علی‌بن‌باقر(ع)

شهردار کاشاندر ادامه دیدار با اقشار مختلف و شهروندان محلات دیار مومنان، با معتمدان منطقه فین به گفت‌وگو پرداخت. این نشست که با حضور رییس شورای اسلامی شهر، مسئولان هیئات، بزرگان و معتمدان فینین همراه بود، شهردار کاشان مسائل حضار را استماع و برنامه‌های مدیریت شهری برای این منطقه را بازگو کرد. به گزارش خبرگزاری […]

شهردار کاشاندر ادامه دیدار با اقشار مختلف و شهروندان محلات دیار مومنان، با معتمدان منطقه فین به گفت‌وگو پرداخت.
این نشست که با حضور رییس شورای اسلامی شهر، مسئولان هیئات، بزرگان و معتمدان فینین همراه بود، شهردار کاشان مسائل حضار را استماع و برنامه‌های مدیریت شهری برای این منطقه را بازگو کرد.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان، کیومرث محمدپور ، مشکلات شهر کاشان را بسیار زیاد عنوان کرد و ادامه داد: کاشان یک شهر جهانی، اما در حوزه زیرساختی و عمرانی در سطح مناسبی قرار ندارد.
وی از اجرای عملیات آسفالت به عنوان اولین برنامه اجرایی خود عنوان کرد و گفت: در ۵ منطقه شهری آسفالت در حال اجرا می‌‌باشد که در روزهای آینده نیز خبرهای خوشی برای آسفالت گسترده معابر به شهروندان خواهیم داد.
محمدپور ایجاد رینگ شهری را یک ضرورت برای کاهش ترافیک کاشان عنوان کرد و گفت: تردد جمعیت کثیر مسکن مهر و گردشگران باغ فین نیز یکی از دغدغه‌های مهم ما می‌باشد.
شهردار کاشان همراهی مردم را یک ضرورت و بزرگترین تسهیل کننده مسائل دانست و افزود: تمام تلاش خود را در این فرصت کوتاه برای حل مشکلات مردم کاشان خواهیم کرد.