حضور گسترده خانواده بزرگ شهرداری تبریز در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تبریز به همراه خانواده‌های خود با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، بر برخورد قاطع با عوامل استکبار جهانی تأکید کردند. یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه مدیران ارشد شهرداری تبریز، شهرداران مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و همچنین کارکنان شهرداری همراه و همگام […]

مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تبریز به همراه خانواده‌های خود با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، بر برخورد قاطع با عوامل استکبار جهانی تأکید کردند.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه مدیران ارشد شهرداری تبریز، شهرداران مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و همچنین کارکنان شهرداری همراه و همگام با مردم ولایتمدار و شهیدپرور تبریز قهرمان،   یوم‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، حضور مدیران و پرسنل شهرداری تبریز امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بوده و در  معابر اصلی شهر، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شد. گفتنی است شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز امسال برنامه های متنوع و ویژه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان اجرا کرده بود.

منبع خبر