حضور ۴۷۰۰ نیرو در طرح خانه‌تکانی شهری

معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: طرح خانه‌تکانی شهری با حضور ۴۷۰۰ نفر از نیروهای خدماتی شهرداری و با مشارکت شهروندی در حوزه خدمات شهری طی ۱۰ روز انجام می‌شود. علی‌اصغر اسدالهی با اشاره به لزوم خانه‌تکانی شهر در آستانه سال نو اظهار کرد: طرح خانه‌تکانی شهری با مشارکت شهروندان از نهم تا نوزدهم اسفندماه […]

معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: طرح خانه‌تکانی شهری با حضور ۴۷۰۰ نفر از نیروهای خدماتی شهرداری و با مشارکت شهروندی در حوزه خدمات شهری طی ۱۰ روز انجام می‌شود.

علی‌اصغر اسدالهی با اشاره به لزوم خانه‌تکانی شهر در آستانه سال نو اظهار کرد: طرح خانه‌تکانی شهری با مشارکت شهروندان از نهم تا نوزدهم اسفندماه به ابتکار شهردار و شورای اسلامی شهر اهواز آغاز شده است.

وی افزود: در طرح خانه‌تکانی شهر حدود ۴۷۰۰ نفر نیروی خدماتی در سطح شهر فعالیت می‌کنند و در بخش‌های لکه‌گیری آسفالت، زیباسازی شهر، فضای سبز، پاکسازی و نظافت شهر در حال فعالیت هستند.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز تصریح کرد: هدف از برگزاری طرح خانه‌تکانی شهر علاوه بر ایجاد شور و نشاط آغاز سال جدید، پاکی و پاکیزگی شهر و مشارکت شهروندان است؛ همچنین اجرای این طرح زمینه‌ساز مشارکت شهروندان در امور اجرایی شهر است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان نباید مصالح ساختمانی خود را در خیابان رها کنند، تاکید کرد: یکی از موارد اصلی همکاری شهروندان در زمینه مصالح ساختمانی است که درب منزل رها شده است؛ اگر مصالح را نیاز دارند، در منزل نگه‌داری کنند و در غیر این صورت اجازه دهند شهرداری نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کند تا محیط شهر پاکیزه بماند.

اسدالهی اضافه کرد: برخی نکات ممکن است از چشم ناظران شهرداری دور بماند؛ شهروندان ضمن ارتباط مداوم با سامانه ۱۳۷ موارد مختلف به ویژه نیازمندی به لکه‌گیری آسفالت را اطلاع‌رسانی کنند تا براساس اولویت‌ها، مشکلات تا پایان سال رفع شود. ارتباط با سامانه ۱۳۷ ازجمله همکاری‌های مهم شهروندان در زمینه خانه‌تکانی شهری است.

وی خاطرنشان کرد: طرح خانه‌تکانی شهری در تمام مناطق شهرداری اهواز در حال انجام است و مشارکت شهروندان سبب ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان شهرداری برای اجرای هر چه بهتر اقدامات است؛ همچنین این طرح با همراهی کارکنان شهرداری و شهروندان طی ۱۰ روز اجرا می‌شود.

منبع خبر