حفاری خیابان های بجنورد به مناسبت نوروز ممنوع شد

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: هرگونه حفاری در خیابان های مرکز استان که در مسیر عبور مسافران شمال به مشهد مقدس قرار دارد از ۱۵ اسفندماه به مدت یک ماه ممنوع است. جواد حمیدی راوری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به لزوم زیباسازی شهر در آستانه نوروز سال ۱۴۰۱، دستگاه های خدمات ‌رسان از نیمه […]

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: هرگونه حفاری در خیابان های مرکز استان که در مسیر عبور مسافران شمال به مشهد مقدس قرار دارد از ۱۵ اسفندماه به مدت یک ماه ممنوع است.

جواد حمیدی راوری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به لزوم زیباسازی شهر در آستانه نوروز سال ۱۴۰۱، دستگاه های خدمات ‌رسان از نیمه اسفندماه امسال به مدت یک ماه از حفاری خودداری کنند البته چنانچه مشکل اضطراری در سطح شهر و معابر رخ دهد برای رفع اتفاقات و مشکل ادارات خدمات‌رسان مجاز به حفاری هستند.

وی با اشاره به برنامه ریزی شهرداری برای آماده سازی شهر و استقبال از نوروز گفت: برای استقبال از بهار انجام شهر تکانی، نصب المان های نوروزی و ساماندهی پارک ها و تفرجگاه ها در دستور کار است.

حمیدی راوری افزود: هرچند که شهرداری بجنورد در ۱۰ ماه گذشته با وجود محدودیت منابع مالی اقداماتی در  زیباسازی فضا و منظر شهری انجام داده است اما به طور ویژه فعالیت های آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: برای استقبال از نوروز علاوه بر اجرای برنامه شهر تکانی، ساماندهی پارک ها، تفرجگاه ها و کاشت گل های شب بو و بنفشه در سطح شهر، نقاشی دیواری ، رنگ آمیزی جداول، باکس تیر برق همچنین نور پردازی شهر نیز انجام می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود از اجرای طرح تحول نگهداشت محلات در شهر خبرداد و گفت: این طرح به صورت پایلوت با بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار در شهرک شاهد و در کمتر از ۲ هفته کاری اجرا و تحویل شهروندان این محله شد.

شهردار بجنورد افزود: زیبا سازی فضا و منظر شهری، مناسب سازی معابر و پیاده رو های این محله، لکه گیری و ترمیم آسفالت، جوی و جدول گذاری از اهم پروژهای طرح تحول نگهداشت شهری است.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع خبر