افزایش حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادکارمعین شهرداری ها از اول مهر ۱۴۰۱

سرپرست دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به قانون اصلاح قانون بودجه۱۴۰۱ کل کشور از ابلاغ ترمیم حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادکارمعین در شهرداری‌های کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وی با عنوان مطلب فوق توضیح داد:  معادل ریالی ۳۰۰۰ […]

سرپرست دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به قانون اصلاح قانون بودجه۱۴۰۱ کل کشور از ابلاغ ترمیم حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادکارمعین در شهرداری‌های کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وی با عنوان مطلب فوق توضیح داد:  معادل ریالی ۳۰۰۰ امتیاز در احکام کارگزینی مشمولین قانون خدمات کشوری به میزان ۱۰٫۰۵۹٫۰۰۰ ریال به عنوان “ترمیم حقوق” در یک ردیف مستقل در احکام کارگزینی کارکنان رسمی و پیمانی و قراردادهای کارکنان قراردادکارمعین لحاظ می گردد، که این مبلغ مشمول کسور بازنشستگی بوده و در محاسبه سایر اقلام پرداختی نظیر اضافه کار، پاداش پایان خدمت و … محاسبه نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: افزایش مذکور از تفاوت تطبیق موضوع جزء یک بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه کسر نخواهد شد.
وی ادامه داد: با پیگیری های به عمل آمده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، کمک هزینه عائله مندی و اولاد کارکنان مشمول قانون نظام هماهنگ ازجمله شهرداری‌ها همسان با مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری افزایش می‌یابد و این افزایش برای کمک هزینه عائله مندی مزدوجین جدید و کمک هزینه اولاد برای فرزندان متولد سال جاری نیز لحاظ می گردد.
وی اضافه کرد: افزایش مذکور و همچنین معافیت مالیاتی و بیمه بازنشستگی ایثارگران موضوع مواد ۳۷ و ۵۶ قانون خدمات رسانی به ایثارگران با اصلاحات و الحاقات بعدی آن، از شمول سقف مقرر در جزء (۸) بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مستثنی است.
وی گفت: مشمولان قانون کار در شهرداری ها تابع ضوابط مقرر در بخشنامه شورای عالی کار می باشند.

منبع خبر