حمایت دستگاه قضا از شهرداری برای رفع نقاط پرحادثه

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری برای رفع نقاط پرحادثه در محلات غربی تهران گفت: خوشبختانه در این راستا دستگاه قضا حمایت های مناسبی را از شهرداری برای رفع نقاط پرحادثه انجام داده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در نشست مشترکی  که با دادستان منطقه […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری برای رفع نقاط پرحادثه در محلات غربی تهران گفت: خوشبختانه در این راستا دستگاه قضا حمایت های مناسبی را از شهرداری برای رفع نقاط پرحادثه انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در نشست مشترکی  که با دادستان منطقه و احسان شریعتی شهردار منطقه ۵ برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نقاط حادثه خیز در محلات این منطقه گودهای رها شده خطرناک بوده که در چند ماه اخیر اقدامات قابل توجهی برای رفع این نقاط صورت گرفته است، به طوری که در ابتدا شهرداران نواحی اقدام به پایش و شناسایی تمامی گودهای رها شده و دسته بندی آن براساس خطرپذیری کرده اند و دوم اینکه هیچ گود جدید احداث نشده است و نهایتا باهماهنگی های به عمل آمده اقدامات ایمن سازی گودها صورت گرفته است.

محمدی افزود: موضوع عقب ماندگی شبکه فاضلاب شهری در این منطقه یکی از چالش های زیست محیطی به حساب می آید که باید با یک عزم همگانی این چالش برطرف شود.

شهردار منطقه ۲۲ به معضل بافت فرسوده شهرک پیکان شهر نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات قابل توجهی با دستورات شهردار تهران برای رفع فرسودگی ساختمان های شهرک پیکان شهر که قدمت ۵۰ سال دارد صورت گرفته است.

گفتنی است، در این جلسه فرماندهان سازمان آتش نشانی منطقه ۵و۲۲ توضیحاتی در خصوص ساختمان های ناایمن ارائه کردند.

منبع خبر