حمایت شهرداری اردبیل از برگزاری آیین‌های مذهبی و فرهنگی

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: برگزاری آیین‌های فرهنگی، مذهبی، ادبی و معنوی نقش مهمی در ماندگاری مناسبت‌های مذهبی و شناساندن آن به نسل جوان را دارد. اباصلت ابراهیمی عصر امروز در محفل شعر «عدالت آیناسی» اظهار کرد: برگزاری آیین‌های فرهنگی، مذهبی، ادبی و معنوی از آن جهت مهم هستند که می‌توانند نقش مهمی […]

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: برگزاری آیین‌های فرهنگی، مذهبی، ادبی و معنوی نقش مهمی در ماندگاری مناسبت‌های مذهبی و شناساندن آن به نسل جوان را دارد.

اباصلت ابراهیمی عصر امروز در محفل شعر «عدالت آیناسی» اظهار کرد: برگزاری آیین‌های فرهنگی، مذهبی، ادبی و معنوی از آن جهت مهم هستند که می‌توانند نقش مهمی در ماندگاری مناسبت‌های مذهبی و شناساندن آن به نسل جوان داشته باشند.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از محافل هنری و ادبی در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی حمایت می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: اردبیل دارای شخصیت‌های دینی، فرهنگی و شاعران برجسته‌ای است که سازمان توجه ویژه‌ای به معرفی و بهره‌گیری از هنر این فرهیختگان در مراسم‌های فرهنگی و مذهبی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محفل شعر «عدالت آیناسی» ویژه برنامه‌ای است که با مشارکت انجمن‌های ادبی اردبیل در شب قدر برگزار می‌شود و در این محفل، شعرای اردبیلی در خصوص فضائل و ویژگی‌های اخلاقی امام علی(ع) به شعرخوانی می‌پردازند.

منبع خبر