خانواده شهدا حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین شامگاه دوشنبه در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در شهرداری افزود: اگر امروز نفسی کشیده می‌شود و امنیتی در جامعه احساس می‌شود به برکت وجود شهدا است. وی با بیان اینکه شهدا به این سرزمین آبرو، عزت، رتبه و جایگاه بخشیدند؛ […]

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین شامگاه دوشنبه در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در شهرداری افزود: اگر امروز نفسی کشیده می‌شود و امنیتی در جامعه احساس می‌شود به برکت وجود شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا به این سرزمین آبرو، عزت، رتبه و جایگاه بخشیدند؛ اظهارداشت: خداوند در آیه ۱۶۹ سوره آل عمران، به زنده بودن و صاحب روزی بودن شهدا اشاره می‌کند و این آیه شریف دلیلی بر زنده بودن شهدا، حیات طیبه‌ی ایشان و ارج نهادن به مقام شامخ آنان است.

شهردار قزوین تصریح کرد: برای هر اجتماعی فراموش کردن یاد و خاطره‌ی شهدا، اوج بی‌عزتی است، چرا که شهدا مایه‌ی رحمت هستند و خداوند هم سعادت شهادت را نصیب هرکسی نمی‌کند.

وی با بیان خاطره ای از همراهی اش با شهیدان والا مقام زین الدین و همت در محضر امام خمینی(ره)، افزود: عمده‌ی بار جنگ بر دوش مردم بوده و این مردم بودند که در قالب نیروهای جهادی بسیج، سپاه و ارتش شهدای خویش را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

صباغی همچنین گفت: شهدا مزین به صفت بصیر هستند، بصیرت درک والا و معرفت متعالی از موضوع و شناخت درست رسالت و تکلیف است و بنا به فرمایش امام خمینی(ره) اسم شهدای جمهوری اسلامی ایران از روز ازل در لیست سربازان سیدالشهداء(ع) محفوظ بوده است.

وی بیان کرد: خانواده‌ی شهدا، مظهر ایستادگی، مقاومت، صبر و حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و احترام به آنان و حفظ ارزش‌های شهدا وظیفه‌ی ما است.

شهردار قزوین تصریح کرد: خانواده‌ی شهدا بقیه البرکات هستند و خوشا به سعادت فرزندان شهدا که شفیعان روز قیامتشان از خوبان و‌ نزدیکان پروردگار است.

صباغی با بیان اینکه، تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم، گفت: هر کس به اندازه‌ی وسع و کمالاتش از برکات این شهدا بهره‌مند می‌شود.

وی افزود: امروز شهدا و فرزندان شهدا افتخار مقام معظم رهبری هستند. اما متأسفانه با تلاش بنگاه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن برخی دچار تشویش شده و قدرت تشخیص را از دست می‌دهند و گاهی با تغییر یک مسئله جای خوبی و بدی، شهید و جلاد عوض می‌شود که باید جلوی آن ایستاد.

شهردار قزوین در پایان گفت: ما امروز روی ایثارگران عزیز و فرزندان شهدا و خدمت خالصانه‌ی این عزیزان در شهرداری حساب ویژه‌ای باز کردیم و امیدواریم از ظرفیت آنان در تثبیت جایگاه مثبت شهرداری بهره لازم را ببریم.

منبع خبر