خدمات رسانی شرکت حساب رایان پارس به بیش از ۶۰۰ پایگاه شهری و صدها شهرداری و سازمان تابعه

شرکت دانش بنیان حساب رایان پارس، به عنوان یکی از پیشروان تولید نرم افزارهای بخش خصوصی کشور، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۶ شروع کرد و در سال ۱۳۸۲ به صورت رسمی ثبت شد. هم‌اکنون، شرکت حساب رایان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری است که به تمامی سازمان‌‌ها اعم از […]

شرکت دانش بنیان حساب رایان پارس، به عنوان یکی از پیشروان تولید نرم افزارهای بخش خصوصی کشور، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۶ شروع کرد و در سال ۱۳۸۲ به صورت رسمی ثبت شد. هم‌اکنون، شرکت حساب رایان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری است که به تمامی سازمان‌‌ها اعم از شهرداری‌ها، دولتی و غیر دولتی خدمت رسانی می‌کند که به واسطه همین خدمات، موفق به کسب سه رتبه یک از شورای عالی انفورماتیک و افتخارات گوناگون دیگر شده است.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین؛ قاسمپور از مسئولان این شرکت گفت: شرکت حساب رایان در حال حاضر با توجه به تجربیاتی که در تمامی کسب و کارهای کشور به دست آورده است، توانایی ارائه راهکار برای توسعه و پیش‌برد اهداف بیشتر صنایع را داراست و به مدیران آن‌ها برای دستیابی به اهداف سازمانی و چشم اندازهایشان کمک خواهد کرد. وی گفت : شرکت حساب رایان پارس به طیف وسیعی از حوزه‌ها و صنایع اعم از شهرداری‌ها، بانک‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی ارائه خدمات می‌نماید. بنابراین با وجود چنین گستره‌ای، جمع مشتریان شرکت حساب رایان در تمامی این حوزه‌ها، به بیش از ۴۰۰۰ مشتری می‌رسد. در کشور عزیزمان ایران پهناور، حدود ۱۲۰۰ شهرداری وجود دارد که تمامی این شهرداری‌ها دارای سازمان‌های تابعه مختلفی هستند؛ شرکت حساب رایان پارس به بیش از ۶۰۰ پایگاه شهری که شامل ۵ کلان‌شهر، ۱۶ مرکز استان و صدها شهرداری و سازمان تابعه آنها می‌شود، نرم افزارهای مالی و اداری ارائه داده است. قاسمپور افزود: شرکت‌های دانش بنیان، موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که در راستای اهداف علمی و اقتصادی کشور گام بر می‌دارند و با طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده (به‌خصوصدر حوزه نرم افزاری) تشکیل می‌شوند. شرکت‌های دانش بنیان معمولا کالای فیزیکی تولید نمی‌کنند و محصولات غیر ملموس که دارای مالیکت معنوی هستند می‌سازند. همانطور که گفتم، تعداد مشتریان شرکت حساب رایان به بیش از ۴۰۰۰ شرکت، سازمان، بانک، شهرداری و دهیاری می‌رسد، برای تمامی این مشتریان، به تعداد مورد نیاز آن سازمان، کاربر نرم افزار تعریف شده است که مجموعا به بیش از ۳۸۵۰۰۰ کاربر می‌رسد.