خدمات ویژه تاکسیرانی به عزاداران حسینی در محله چیذر تهران

زائران و عزاداران حسینی امامزاده علی اکبر (ع) چیذر در شب های محرم می توانند از خدمات ویژه تاکسیرانی شمال تهران بهره مند شوند. علیرضا اسفراینی نژاد ، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه یک با اعلام این خبر گفت: اداره تاکسیرانی با هدف آسایش شهروندان، علاوه بر فراخوان ۷۰ دستگاه ون و ۳۰ دستگاه سواری، […]

زائران و عزاداران حسینی امامزاده علی اکبر (ع) چیذر در شب های محرم می توانند از خدمات ویژه تاکسیرانی شمال تهران بهره مند شوند.
علیرضا اسفراینی نژاد ، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه یک با اعلام این خبر گفت: اداره تاکسیرانی با هدف آسایش شهروندان، علاوه بر فراخوان ۷۰ دستگاه ون و ۳۰ دستگاه سواری، خدمت رسانی از ایستگاه مترو قیطریه به میدان چیذر و بالعکس را در ساعات ۱۷ تا ۲۳ شیفت بندی کرد. او افزود: بدیهی است در این بازه زمانی تا آخرین تقاضای سفر، خدمات نیز ادامه می یابد.
اسفراینی نژاد گفت: مراسم عزاداری حرم مطهر امامزاده علی اکبر چیذر (ع) ، یکی از پاتوق های حسینی قدیمی تهران و شمیرانات است که شهروندان بسیاری از نقاط مختلف شهر به آنجا می آیند. از طرفی عرض معابر اطراف امامزاده علی اکبر(ع) خیلی کم است و امکان تردد بالای خودروهای شخصی در این محدوده وجود ندارد.علاوه براین سرویس دهی با اتوبوس بسیار دشوار است،برای همین ظرفیت تاکسیرانی را افزایش دادیم.

منبع خبر