خدمت‌رسانی به زائران اربعین تسهیل و تسریع شود

شهردار اصفهان در بازدید میدانی خود از روند خدمت‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان به زائران حسینی در نقطه صفر مرزی چذابه، نحوه فعالیت نیروهای مستقر در این مرز را بررسی و ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه همکاران خود در این محل، بر تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به زوار حسینی تاکید کرد. علی […]

شهردار اصفهان در بازدید میدانی خود از روند خدمت‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان به زائران حسینی در نقطه صفر مرزی چذابه، نحوه فعالیت نیروهای مستقر در این مرز را بررسی و ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه همکاران خود در این محل، بر تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به زوار حسینی تاکید کرد.
علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با سفر به استان خوزستان، از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان به زائران حسینی در نقطه صفر مرزی چذابه قرار گرفت.
وی در این بازدید میدانی نحوه فعالیت نیروهای مستقر در مرز چذابه را بررسی و ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه همکاران خود در این محل، بر تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به زوار حسینی تاکید کرد.
شهردار اصفهان از استقرار انواع ماشین‌آلات تخصصی شهرداری اصفهان برای ارائه خدمت به زائران در نقطه صفر مرزی چذابه خبر داد.
قاسم‌زاده پس از ملاقات و گفت‌وگو با مسئولان محلی خوزستان، به منظور حضور در حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین و بازدید از فعالیت‌های شهرداری اصفهان در کربلای معلی از طریق مرز زمینی چذابه وارد کشور عراق شد.
شهردار اصفهان را در این سفر «مهدی بقایی» معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان و «محمدعلی خبوشانی» نماینده و دستیار شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد و مدیر تدارکات و پشتیبانی شهرداری اصفهان همراهی می‌کنند.

 

منبع: http://imna.ir/x7PVJ