خروج بزرگراه یادگار امام(ره) از بن‌بست

شهردار منطقه ۹ به همراه مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن بازدید از محل کارگاه تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) واقع در میدان فتح، از تجهیز کارگاه و تحویل آن به پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی این پروژه خبر داد. محمدجواد خسروی شهردار منطقه گفت: با توجه به مطالبات مردمی و در […]

شهردار منطقه ۹ به همراه مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن بازدید از محل کارگاه تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) واقع در میدان فتح، از تجهیز کارگاه و تحویل آن به پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی این پروژه خبر داد.

محمدجواد خسروی شهردار منطقه گفت: با توجه به مطالبات مردمی و در راستای حل مشکل ترافیکی پهنه غربی تهران، عملیات اجرائی پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح آغاز شد.
وی در ادامه این پروژه را دومین پروژه اولویت دار شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: طرح اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح یک پروژه بزرگراهی به طول ۲ کیلومتر با مجموعه ای از تقاطع های غیرهمسطح است که خیابان هرمزان را به غرب میدان فتح متصل می سازد.
خسروی اضافه کرد: در شرایطی که پهنه غربی شهر تهران فاقد بزرگراه پیوسته شمالی- جنوبی است، ضرورت داشت تا احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به سمت میدان فتح به مرحله اجرایی رسیده و این مسیر بزرگراهی از بن بست فعلی خارج شود.
شهردار منطقه ۹ در پایان تصریح کرد: با تجهیز کارگاه و آغاز فاز اجرائی این پروژه و بهره برداری نهایی،، در آینده شاهد کاهش بار ترافیکی غرب کلانشهر تهران و تسهیل در تردد شهروندان و در نهایت تامین رضایت آنها خواهیم بود.

منبع خبر