خط‌کشی ۷۰ کیلومتر از معابر منطقه۲۲ تهران در آستانه سال تحصیلی جدید

شهردار منطقه ۲۲ تهران از اجرای طرح رنگ آمیزی خط کشی معابر این محدوده شهر تهران خبر داد و گفت: معابر اصلی منطقه ۲۲ بیش از ۷۰ کیلومتر مساحت دارد که این عملیات در قالب طرح استقبال از مهر به اجرا در آمده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران از اجرای طرح رنگ آمیزی خط کشی معابر این محدوده شهر تهران خبر داد و گفت: معابر اصلی منطقه ۲۲ بیش از ۷۰ کیلومتر مساحت دارد که این عملیات در قالب طرح استقبال از مهر به اجرا در آمده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: به دلیل حجم بالای معابر بزرگراهی و اصلی در این منطقه از ۱۵ شهریور ماه تا ۱۵ مهر ماه در قالب طرح استقبال از مهر خط کشی علائم راهنمایی و رانندگی به اجرا در می آید.

وی افزود: باتوجه به اینکه نیمه شب حجم تردد خودروها پایین تر است، تیم عملیاتی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه رنگ آمیزی معابر را همه روزه به طول ۵ کیلومتر به اجرا در می آورد.

محمدی ادامه داد: در این طرح مرمت و نوسازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی به ویژه در معابر منتهی به مدارس در دستور کار قرار گرفته شده است.

شهردار منطقه ادامه داد: در طرح استقبال از مهر که توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ به اجرا در می آید ۸ اقدام صورت گرفته و اجرای طرح های روان سازی، ایمن سازی و آرام سازی معابر و تقاطع ها تاکنون در دو موقعیت به اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: اجرای خط کشی های گذرگاه های عابر پیاده به طول ۵۰۰ متر، نصب و مرمت انواع تابلوهای ترافیکی  حدود ۴۰ عدد، نصب و مرمت انواع تجهیزات ترافیکی ۵۰ عدد، تعمیر، بهسازی و نصب چراغ های راهنمایی ۸ عدد و رسیدگی و مرمت ایستگاه های اتوبوس معمولی و تاکسی ۵ مورد تاکنون به اجرا در آمده است.

منبع خبر