خط‌کشی ۷۰ کیلومتر از معابر منطقه ۲۲ تهران در یک ماه

شهردار منطقه ۲۲ تهران از خط کشی ۷۰ کیلومتر از معابر این محدوده غربی پایتخت خبرداد و گفت: اجرای این حجم رنگ‌آمیزی در مدت زمان یک ماه در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ صورت گرفته است. وحید رضا محمدی در این باره اظهار داشت: خط کشی محوری معابر کمک بسیاری به تردد منظم خودروها […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران از خط کشی ۷۰ کیلومتر از معابر این محدوده غربی پایتخت خبرداد و گفت: اجرای این حجم رنگ‌آمیزی در مدت زمان یک ماه در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

وحید رضا محمدی در این باره اظهار داشت: خط کشی محوری معابر کمک بسیاری به تردد منظم خودروها می کند و کاهش حوادث رانندگی و ترافیک را به دنبال دارد.

شهردار منطقه ۲۲ افزود: با توجه به اینکه بخشی از بزرگراه های تهران شامل شهید همدانی، شهید خرازی، آزادگان و تهران_ کرج در محدوده این منطقه قرار دارد و حجم تردد خودروها در این محورها بالا است، به همین منظور خط کشی محوری در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه قرار گرفته است.

محمدی ادامه داد: ۷۰ کیلومتر خط کشی معابر اصلی منطقه ۲۲ در اسفندماه ۱۴۰۰ به شکل مکانیزه به اجرا در آمده است؛ همچنین در معابر محلی از جمله تقاطع ها اخطارهای سطحی نیز رنگ آمیزی شده است.

خط‌کشی ۷۰ کیلومتر از معابر منطقه ۲۲ در یک ماه

وی تصریح کرد: ایمن سازی بخشی از حفاظ های عابر پیاده در معابر پرتردد، خط کشی مسیر تردد عابران پیاده، بهسازی پایانه های اتوبوس و تاکسی از دیگر برنامه‌های طرح استقبال از بهار۱۴۰۱ بود که به اجرا در آمده است.

منبع خبر