درآمدزایی شهرداری‌ها از خط انتقال آب دریا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان را در پروژه‌های بزرگی دخیل کردیم که از جمله آن خط انتقال آب دریا است و می‌تواند در زمینه درآمدزایی شهرداری‌ها مفید باشد.

به گزارش بلدیه آنلاین، مهران زینلیان امروز -پنج‌شنبه بیست‌وپنجم اسفندماه- در گردهمایی شهرداران استان اصفهان، اظهار کرد: نقش شهرداران در مواقع خاص و بحران‌هایی چون برف و سیل ملموس و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه شهرداران در نظام جمهوری اسلامی ایران خود را وقف خدمت به مردم می‌کنند، افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند یکی از مهم‌ترین موضوعات توجه به مسئله محیط‌ زیست و توجه به مباحث فرهنگی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: همان‌گونه که تلاش می‌کنیم آرامش فیزیکی جامعه حفظ شود، لازم است تلاش کنیم آرامش فکری و فرهنگی جامعه نیز تامین‌ و با علم روز با مسائل مواجه شود.

وی اضافه کرد: سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها استان اصفهان تشکیل شده از مجموع شهرداری‌های استان، فرصتی برای گفت‌وشنودها و کمک و پشتیبانی فکری از یکدیگر است.

زینلیان گفت: سال گذشته در هیئت مدیره سازمان همیاری‌های استان تلاش شد از این ظرفیت برای تامین زیرساخت‌های استان به نحو مطلوب استفاده شود و منابع پایداری برای شهرداری‌ها محقق شود تا از خدمات پشتیبانی تجهیزاتی و امکاناتی صورت گیرد.

وی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان را در پروژه های بزرگی دخیل کردیم که از جمله آن خط انتقال آب دریا است و می‌تواند در زمینه درآمدزایی شهرداری‌ها مفید باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: آب صنعت از سال آینده از آب سطحی جدا می‌شود و این اقدام راهبردی و مهمی است که می‌تواند در حفظ سرمایه‌های آبی استان مفید واقع شود.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی دهکده لجستیک از دیگر پروژه‌های است که با همت هیئت مدیره و موافقت استاندار به ثمر نشست.

زینلیان با اشاره به افزایش تخلفات در صدور پرونده ساختمانی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، خواستار توجه شهرداری‌ها در این خصوص شد‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان اینکه در آستانه سال جدید هستیم گفت: بار اصلی به دوش در ایام نوروز به عهده شهرداران است و لازم است برغم اقدام خوبی که انجام‌ شده است، با توجه به شرایط آب‌وهوایی خاصی که پیش‌بینی می‌شود، تمهیدات لازم پیش‌بینی شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی امسال رکورد زدن در بحث  گردشگر است، اضافه کرد: لازم است از حیث زیباسازی، اسکان و ارایه خدمات پیش‌بینی‌ مناسب انجام شود و برروند اقدامات صورت گرفته نظارت شود.

منبع خبر