درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ خورموج فراهم می‌شود

شهردار خورموج گفت: در راستای سیاست ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، عملیات اجرایی کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری خورموج آغاز شد. محمد جواد کاشفی اظهار داشت: در راستای سیاست ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، با مصوبه شورای محترم اسلامی شهر خورموج تصمیم بر ایجاد فضاهای تولیدی و تجاری جهت ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری […]

شهردار خورموج گفت: در راستای سیاست ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، عملیات اجرایی کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری خورموج آغاز شد.

محمد جواد کاشفی اظهار داشت: در راستای سیاست ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، با مصوبه شورای محترم اسلامی شهر خورموج تصمیم بر ایجاد فضاهای تولیدی و تجاری جهت ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری گرفتیم که یکی از این موارد کارگاه تولید قطعات بتنی می‌باشد.

کاشفی ادامه داد: هدف از ایجاد این کارگاه در وهله اول تأمین نیازهای پروژه‌های عمرانی شهرداری است که طبعاً با هزینه‌ای کمتر می‌توان پروژه‌ها و خدمات بیشتری را می‌توان به شهروندان ارائه کرد و پس از آن یک منبع درآمدی پایدار برای شهرداری خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع ایجاد می‌گردد و در فاز اول مایحتاج پروژه‌های عمرانی شهرداری را تأمین خواهد کرد.

بهسازی خیابان شهید رجایی خورموج

شهردار خورموج گفت: با مصوبه شورای ترافیک شهرستان، فاز اول عملیات بهسازی این خیابان حد فاصل میدان شهید مهدوی تا چهار راه فایز دشتی آغاز شد.

کاشفی خاطر نشان کرد: بهسازی این خیابان علاوه بر اینکه نقش به سزایی در ترافیک شهری خواهد داشت، از لحاظ فضاسازی شهری نیز کمک شایانی به زیباسازی مبلمان شهری خواهد کرد.

درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ خورموج فراهم می‌شود

کاشفی با اشاره به رعایت حقوق کسبه این خیابان گفت: این پروژه با حداکثر توان که هم کیفیت و هم سرعت کار را افزایش دهد انجام خواهد شد که در کسب و کار کسبه‌ی این خیابان اختلالی ایجاد نشود.

وی با تشکر از همراهی شهروندان در انجام پروژه‌های عمرانی گفت: بابت ایجاد مزاحمتی که برای شهروندان عزیز در حین اجرای پروژه‌های عمرانی ایجاد می‌گردد عذرخواهی نموده و از صبر و بردباری آنها سپاسگزاری می‌کنیم.

منبع خبر