دستور مزایده فروش۱۳ باب املاک تجاری و مسکونی قاچاقچیان مواد مخدر صادر شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت : ۱۳ باب املاک تجاری و مسکونی قاچاقیان مواد مخدر در استان هرمزگان از طریق مزایده عمومی به فروش می رسد. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین_مصطفی برزگر ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بلدیه آنلاین بیان کرد: […]

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت : ۱۳ باب املاک تجاری و مسکونی قاچاقیان مواد مخدر در استان هرمزگان از طریق مزایده عمومی به فروش می رسد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین_مصطفی برزگر ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بلدیه آنلاین بیان کرد: ۱۳ باب املاک تجاری و مسکونی قاچاقچیان مواد مخدر با صدور دستگاه قضایی از طریق مزایده ی عمومی به فروش می رسد.

برزگر در ادامه به آدرس اموال جهت بازدید به سایت الکترونیکی دولت اشاره کرد و افزود: مزایده الکترونیک ۱۳ باب املاک تجاری و مسکونی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر هرمزگان به شماره ۶۵ از روز شنبه ۱۶ دی تا چهارشنبه ۲۰ دی به مدت ۵ روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳ ظهر برگزار می شود،دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان در صفحه اصلی سایت ستاد مبارزه با مواد مخدر به نشانی www.dchq.ir ،WWW.SETADIRAN.IR امکان پذیر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در پایان گفت: ۱۲ باب از این املاک تجاری و مسکونی در شهرستان میناب است و یک باب در بندر کنگ واقع گردیده است.

 

نویسنده: رویا حسینی زاده