دعوت شهردار تبریز برای تکرار حماسه حضور در یوم الله ۲۲ بهمن

شهردار تبریز از تمام شهروندان و همکاران مجموعه مدیریت شهری تبریز خواست تا با حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، حماسه‌ای ماندگار رقم بزنند. به گزارش شهریار، عباس رنجبر اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از جلوه‌های عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم است که همه‌ساله […]

شهردار تبریز از تمام شهروندان و همکاران مجموعه مدیریت شهری تبریز خواست تا با حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، حماسه‌ای ماندگار رقم بزنند.

به گزارش شهریار، عباس رنجبر اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از جلوه‌های عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم است که همه‌ساله پرشورتر از قبل برگزار می‌شود.

او ادامه داد: امسال نیز با توجه به پیک ششم شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهر تبریز، راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به صورت خودرویی در این شهر برگزار خواهد شد.

او یادآور شد: شهرداری تبریز با تمام توان وظایف خود در حوزه فضاسازی و آماده‌سازی بسترهای این راهپیمایی را انجام داده است و امیدوارم شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی شهروندان تبریزی که همواره حامی این انقلاب بوده‌اند باشیم.

شهردار تبریز در پایان از تمام شهروندان تبریزی و همچنین خادمان حوزه مدیریت شهری دعوت کرد تا با حضور حماسی خود، جلوه جدیدی از عزت ملت شریف ایران را پیش چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

گفتنی است راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری است و از ساعت ۱۰ صبح فردا از میدان ائل‌گلی به سمت پل‌کابلی صورت خواهد گرفت و پس از آن شهروندان جهت اقامه نماز جمعه در مصلای اعظم حضرت امام (ره) حضور خواهند یافت.

منبع خبر