دکتر دادخواه شهردار گرمدره در بازدید از پروژه های شهرداری: شروع عملیات اجرایی باغ راه، پارکینگ و بلوار ۴۰ متری شهر گرمدره

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره دکتر دادخواه صبح امروز به صورت سرزده از پروژه های عمرانی این شهرداری بازدید کرد. وی در گفت و گو با خبرنگار ما از شروع عملیات اجرایی بلوار ۴۰ متری ۲۸۰۰ واحدی آسمان البرز ، فاز یک پارکینگ عمومی و باغ راه شهرک آسمان […]

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره دکتر دادخواه صبح امروز به صورت سرزده از پروژه های عمرانی این شهرداری بازدید کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار ما از شروع عملیات اجرایی بلوار ۴۰ متری ۲۸۰۰ واحدی آسمان البرز ، فاز یک پارکینگ عمومی و باغ راه شهرک آسمان خبر داد. دادخواه گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها ظرف مدت ۱۵ روز تا یک ماه به اتمام خواهد رسید و آماده بهره برداری خواهد بود.

وی بیان کرد: زیرساختهای اجرای این پروژه ها از مدتی قبل آغاز گردیده و خوشبختانه طی یک ماه آینده تکمیل خواهند شد.

وی همچنین تصریح کرد: در محل ورودی شهرک آسمان البرز که پروژه باغ راه احداث خواهد شد بیش،از ۲۰ غرفه برای ایجاد بازارچه و هفته بازار ایجاد خواهدشد تا خانواده های بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار بتوانند دست ساخت ها و محصولات خود را به فروش برسانند.

شهردار گرمدره گفت: هدف از ایجاد این بازارچه که تحت مدیریت شهرداری خواهد‌بود در راستای وظایف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این شهرداری در سطح شهر گرمدره بوده که به زودی با تکمیل پیاده راه و پارکینگ اجرایی ودر اختیار این عزیزان قرار خواهدگرفت.