دکتر دادخواه شهردار گرمدره در بازدید از پروژه پیاده راه شهر گرمدره: آغاز شکوفایی پروژه های عمرانی شهر‌ گرمدره

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره دکتر دادخواه شهردار گرمدره به بازدید از مجموعه پروژه پیاده راه این شهر پرداخت دادخواه با بیان این که بخشی از پروژه های عمرانی شهرداری  به بار نشسته و در مرحله تکمیل است در این خصوص اظهار کرد: همکاران ما به صورت جهادی در […]

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره دکتر دادخواه شهردار گرمدره به بازدید از مجموعه پروژه پیاده راه این شهر پرداخت دادخواه با بیان این که بخشی از پروژه های عمرانی شهرداری  به بار نشسته و در مرحله تکمیل است در این خصوص اظهار کرد: همکاران ما به صورت جهادی در حال انجام و اتمام این پروژه هستند.

وی ادامه داد: بتن ریزی پروژه هم اکنون به اتمام رسیده و همکاران ما در عمران و فضای سبز در حال محوطه سازی و دیگر امور مربوط به این پروژه می باشند.

شهردار گرمدره بیان کرد: با توجه به پیشرفت بالای پروژه به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با ایجاد و اتمام‌این پروژه محیطی بسیار زیبا و مناسب در بخش ورزش در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

دادخواه ادامه داد: محیط مناسب و فضای سبز و ساختار این پروژه به گونه ای است که می تواند در جاذبه های شهری شهر گرمدره مثمر ثمر بوده و چشم انداز خوبی نیز به شهر و آتیه آن در این بخش خواهد بخشید.

دادخواه افزود: در فصل عمرانی تلاش خواهیم کرد که دیگر پروژه ها را نیز به صورت جهادی آماده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی همچنین با اشاره به ویروس منحوس کرونا گفت: متاسفانه شیوع این ویروس در کشورمان در زمینه فعالیتهای عمرانی نیز تاثیرگذار بوده و سبب شد در سطح شهرداری های کشور فعالیت های عمرانی گاها با مشکل و به کندی پیش برود اما با توجه به واکسیناسیون هایی که در حال انجام است و شناخت بیشتری که از این بیماری پیدا شد برنامه ریزی در بخش ها و فعالیت های شهرداری هم اکنون با سهولت و برنامه ریزی بهتری در حال انجام است.

شهردار گرمدره در آخر اظهار کرد: شهرداری گرمدره نیز بالطبع با توجه به شرایط و وضعیتی که در سراسر دنیا و کشورمان وجود داشت انرژی و فعالیت های زیادی در کنترل شیوع ویروس کرونا و کمک های معیشتی داشت که خوشبختانه ماههاست با توجه به کنترل و آگاهیی هایی که در این زمینه حاصل شده است می توانیم با فراغ بال بیشتری به فعالیت های عمرانی هم چون گذشته بپردازیم.